luni, 4 octombrie 2010

Daruri din tolba cu amintiri

Vreau sa-mi luati si astazi ceva, luati-mi ce mai gasiti!
Trebuie sa mai gasiti ceva, cautati bine!
prima data mi–ati luat masinuta din sacul cu faina
pe urma margelele de la gaina
pe urma pe frate-mi-o
si l-ati pus la mar, sub o cruce
pe urma pe mama mi-ati luat-o, in miez de noapte
si ati dus-o la ancheta
eu am tremurat noaptea aia sub bancheta
pe urma mi-ati luat ghetele si m-ati alungat pe aratura
mai tarziu mi-ati luat mancarea de la gura
si banii pe care i-am pus la cec, din invatatura
i-ati dat celor obisnuiti sa aiba peste masura
m-ati aruncat intr-un camion
si mi-ati luat si geamul de la spate sa nu ma uit inapoi
mi-ati zugravit peretii cu sange si cu noroi
lacrimile mi le-ati indesat pe gat
mi-ati luat cuvintele si le-ati rastalmacit
sperantele pe care vi le-am destainuit
credinta, atat cat am marturisit
dar au mai ramas multe de luat
de ce v-ati oprit?
mai luati-mi ceva, mai luati!
sa rad de voi cu cata nadejde lucrati
dansez si ma prapadesc de ras de-atata prostie
ca nu v-ar ajunge o vesnicie
sa-mi luati tot ce am!

2 comentarii:

  1. De un lucru nu s-au atins si nici nu o vor putea face vreodata, nimeni niciodata n-ar putea sa-ti ia talentul de a scrie poezii sensibile si frumoase! Intr-o zi am sa am indrazneala sa invat pe de rost de la tine una sau mai multe poezii, dar tre sa faci si tu un sacrificiu si sa le pui pe toate intr-un volum, eventual sa le si publici, ar fi si pacat sa n-o faci, pentru ca oricum dai clasa multor altora asa-zisi "poeti consacrati"! Vezi ca vine sezonul patinoarelor, la prima zapada mai serioasa sunt cu patinele in spate batand la tine-n poarta!

    RăspundețiȘtergere
  2. cand vine vantul,
    imi tremura pamantul.
    prin munte si ploaie,
    ma treci siroaie.
    sorb flacari in mine,
    pe-afara par bine.
    tu ploaie grabita,
    faci din mine sita.
    incerc sa rodesc,
    dar solzii m-opresc.
    te-astept si te caut,
    mandrie de flaut.
    nu-mi dai flori de laur,
    sunt totusi balaur.

    RăspundețiȘtergere