luni, 14 septembrie 2009

asimetria dorintelor

aseară te-am dus cu mine la concert
şi-ai ascultat Beethoven in talmacirea lui Nikolai Lugansky,
sa stii si tu ... e cel mai bine cotat pianist, la ora asta, în lume
si-am dansat, daca iti amintesti, sub cupola Palatului
am alunecat in cadenta muzicii pe spoturi
sub ropote de aplauze
vărsate ca-n  ploile copilariei mele
pentru o clipa te-am uitat admirat de multime
nu m-ai strigat, nu ti-am lipsit
te bucurai ca-ti bate inima in doi, nu in patru timpi
ca nu-ti mai fac respiratie gura la gura,
gand la gand
dar te-am luat de mana ... si-ai asistat fortat la primul semnal
a lui Zarathustra
la facerea si desfacerea lumii
eu la facerea, tu la desfacerea ei
eu iti dadeam inceputul, tu mie sfarsitul
aruncam unul in celalalt cu sărutări
tu aruncai mai departe de mine
sa nu ma lovesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu