marți, 18 august 2009

cronofobie

Sunt ana-cronica
ne-concludenta
amintirile mele sufera
de sabuinta
prea multa cumintenie
dintr-un pahar cu tarie
ma des-bat
din doua pahare
imi strig numele cu voce tare
din trei pahare
plang si rad
din patru pahare
ma-njur de mama
din cinci pahare
nu-mi mai aduc aminte
din sase pahare
dupa voma
recunosc ca mi-e scarba
in restul timpului
sufar de suficienta
stiu, cred
si judec dupa placere
relatiile inter si intra-umane
cu simtamintele-mi deocheate inainte
ma tavalesc si dau cu mine de toti peretii
grohai si gem in toate felurile apreciate de critica
ma zbat ( de altfel constient) in starile cele mai profunde ale depresiei
construiesc valorile noii generatii
(in care, tot de altfel, nu cred)

Sa desfiintam noua generatie!
noua generatie de politicieni
de poeti
de scriitori
de soparle
imbaiate in apa de trandafiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu